جمعه , مرداد ۲۷ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / ۳۰روش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰روش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰آموزش افزایش بازدید – بخش سوم
businesssocialnetwork ۳۰روش   افزایش  بازدید – بخش سوم
اطلاعات بیشتر

در دو مقاله قبلی در مورد راهنمای های افزایش بازدید حرف کردیمشیوه هایی که شما میتوانستید در وب وبسایت خود وب وبسایت های افراد دیگر پیاده سازی بکنید تا افزایش بازدید داشته باشید.در بخش انتها این سری مقالات به شما نحوه هایی را اموزش خواهیم داد که چگونه از طریق شبکه های اجتمای ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.

قبل از هر گونه توضیحی ضروری است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش بکنید چنانچه شما شخص مشهور ی هستید چنانچه بهترین سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ سایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید و برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است شیوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وب سایت کوچک را به وبسایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید بالعکس.

۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در گزینش ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همچنین او توانست خود را به جوانان معرفی نماید و اهداف خود را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما شرکـت بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی یک وب سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی سئو میباشند در سئوی نوین سئو بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب را انتخاب بکنید یعنی شما اگر فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید همین طور اگر فرد خاصی هم به مورد کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به یک گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک اهمیت دارد.همین طور نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که لینک از این وب سایت با این که Nofollow است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد مصرف پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گوگــل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین seo را گـوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو بینگ و یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین نو ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج دخالت داد با کمی تاخیر گوگــل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گوگل پلاس.

گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگــل را متهم کردند که به کاربران امکان انتخاب نمیدهد.از زمانی که گوگل پلاس ایجاد شد.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

قبل از هر گونه توضیحی لازم است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که چنانچه میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش بکنید اگر شما شخص مشهور ی هستید اگر بهترین وبسایت جهان را دارید چنانچه ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است روش ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وبسایت کوچک را به یک وب سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید بالعکس.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

۱. فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در گزینش ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همچنین او توانست خود را به جوانان معرفی نماید اهداف را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما مجموعه بزرگ یا کوچکی دارید یا حتی یک سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی سئو میباشند و در سئوی نوین بهینه سازی بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

مصرف از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت استفاده پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب خود را گزینش بکنید یعنی شما چنانچه فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همین طور اگر فرد خاصی نیز به موضوع کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همین طور افرادی که در توییتر حاضر می باشند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی یک لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همین طور نکته ی جالب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست ولی گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که یک لینک از این وب سایت با این که Nofollow است اما دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد مصرف پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گـوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو و بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین نو ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج خود دخالت داد با کمی تاخیر گوگل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گوگل پلاس.

گـوگل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگــل را متهم کردند که به کاربران امکان انتخاب نمیدهد.از زمانی که گوگــل پلاس ایجاد شد یکی از با اهمیت ترین قوانین seo شد شبکه های اجتماعی که درصد بسیاری از ان را گـوگل پلاس تشکیل میداد.شما با کار در گـوگل پلاس این امکان را برای فراهم میکنید که شانس کلیک بر روی لینک های شما در نتایج ۲ مساوی بقیه باشد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
برای چه به گوگل پلاس نیازمندیم؟

۴. Pinterest

در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در مورد سئو در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم.رند فیشکین مدیر سئوموز انگلیسی پیش بینی کرده بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ بزرگ ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذارنده های تصویر خواهد شد به سایتی تبدیل خواهد شد به عظمت فیسبوک.در این سایت هم مانند توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب خود را مورد هدف قرار دهید و با مرتب کردن عکس های در بخش های مختلف به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی کار شما در چه محدوده ای است .

۵. اشتراک گذاری پیاپی

چنانچه شما در توییتر کار میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین مختلف پست های قبلی را دوباره توییت بکنید .ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملا واضح هست که ما همواره نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های در واقع به خود این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها هم ببینند.

ارتقا بازدید از طریق شبکه های اجتماعی – Social Bookmarking

۶. Social Bookmarking

وبسایت های Social Bookmarking به وبسایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی کار میکنند اما این فرق که کاربران میتوانند پست ها و لینک های مورد علاقه خود را در اختیار دیگران هم قرار بدهند.این سایت ها میتوانند میزان بسیار بسیاری از بازدید را برای شما فراهم کنند.مشهور ترین سایت های انگلیسی زبان در این مورد Reddit و Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی شبیه ترین وب وبسایت ها این گونه وب وب سایت ها بالاترین است .

۷. StumbleUpon

StumbleUpon این امکان را فراهم می نماید که شما دانش را با دیگران به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله در این وب وبسایت به گونه ای پست دانش خود را با گروه بزرگی از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی بلاگ است که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا بد ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیسـتم این است که کاربران میتوانند پست های بلاگ شما را در وبلاگ خود قرار دهند.

۸. رابطه برقرار بکنید

فعال بودن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه رابطه برقرار بکنید .شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک و توییتر بر اساس برقراری رابطه بین کاربرها بنا شده اند.اگر شما در کار سعی بکنید با دیگران رابطه برقرار بکنید باعث می شود نه فقط به خود ان فرد بلکه به دوست ها او وبسایت خود را معرفی بکنید .

۹. LinkedIn

این شبکه اجتماعی زیاد بین کاربران فارسی شناخته شده نیست.اما هر اسمی از Social Marketing اورده می شود این وبسایت جزو اولین وبسایت هایی است که باید در ان کار کرد.این وب وب سایت در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۴۰۰ درصد ارتقا بازدید از طریق موبایل داشته.

۱۰. Myspace

مای اسپیس قبل از فیسبوک توییتر نیز محبوب بود ولی بعد ها با امدن شبکه های اجتماعی جدید این وبسایت از مرکز تذکر خارج شد حتی در بازه ی زمانی افت هم داشت.اما هنوز نیز این وب وبسایت محل عالی است برای ایحاد رابطه با بقیه افراد.سعی بکنید از طریق منوی Browse تعداد بسیاری رفیق برای اضافه بکنید و پس لینک وبسایت خود را به اشتراک بگذارید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

کانکس اسکان سپهر

کانکس اسکان سپهر با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد احتراماً ؛ مفتخریم با نام …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *