سه شنبه , مرداد ۳ ۱۳۹۶
خانه / علمي پزشكي / پنج غذای نابود‌کننده چربی های شکم

پنج غذای نابود‌کننده چربی های شکم

پنج غذای نابود‌کننده چربی های شکم

ادامه مطلب را بخوانید تا با غذاهایی که به تو در کم کردن مقدار و اندازه دور کمرتان کمک می‌کنند، آشنا شوید.





=

17488722305918657909 پنج غذاي نابود‌کننده چربي های شکمبلغور جو: تو ممکن می باشد تصور کنید که کمتر خوردن به کاهش وزن تو کمک می کند، ولی باید توجه داشت هرگز نباید وعده‌های غذایی‌تان به‌خصوص اولین وعده روز یا صبحانه را حذف کنید. خوردن یک وعده صبحانه سالم باعث افزایش ناگهانی سوخت‌وساز تو می‌می شود و همچنین میزان قندخون تو را تنظیم و همچنین به تو انرژی کافی برای انجام کارهایتان تا زمان ناهار را فراهم می‌آورد.
بلغور جو غذایی سرشار از فیبر می باشد و همچنین به علت شکم‌پرکن بودن آن هم انتخاب فوق‌العاده‌ای می باشد و همچنین بنابراین تو در خوردن کلوچه مافین یا دونات در میانه روز افراط نخواهید کرد. بلغور جو ساده یا تلخ را برای خوردن انتخاب کنید، زیرا و به درستی که انواع طعم دار آن هم مملو از قند خواهند بود. بلغور جوی لذیذی را که در آن هم از آب نارگیل بهره بری و استفاده‌شده یا بلغور جوی همراه با کره بادام‌زمینی شکلاتی که میل تو نسبت به طعم‌های شیرین را نیز ارضا می‌کند، امتحان کنید.

14939970782298372700 پنج غذاي نابود‌کننده چربي های شکمبلوبری (قره‌قاط):
پژوهش‌ها نشان داده می باشد که یک رژیم غذایی غنی از بلوبری به حذف چربی‌های شکمی کمک می‌کند. حتی در صورتی که بلوبری‌ها منجمد باشند بیشتر مزایا و خاصیت های غذایی آنها حفظ می‌می شود و همچنین تو می‌توانید از آنها در اسموتی (نوعی نوشیدنی شامل میوه‌های جدید و تو و تازه یا منجمد و همچنین گاهی به همراه شکلات یا کره بادام‌زمینی) علیه چربی‌های شکمی بهره بری و استفاده کنید.

59878734377686567717 پنج غذاي نابود‌کننده چربي های شکمبادام:
گفته‌شده که چربی‌های تک‌اشباع‌نشده ترکیباتی مرموز خواهند بود که به سوزاندن چربی‌های شکمی کمک می‌کنند. بادام منابع خوبی از چربی‌های تک‌اشباع‌نشده، فیبر و همچنین پروتئین‌های گیاهی خواهند بود و همچنین به فرونشاندن احساس گرسنگی کمک می‌کنند.

ماهی آزاد:
23592280273931039920 پنج غذاي نابود‌کننده چربي های شکمکاستن از مصرف غذاهای سرخ‌شده، چرب و همچنین مملو از کالری برای دستیابی به شکمی عضلانی و همچنین بدون چربی یک ضرورت می باشد. مورد فوق‌العاده‌ای که در مورد پروتئین‌های فاقد چربی مانند ماهی، توفو و همچنین گوشت بوقلمون وجود دارد این می باشد که انرژی زیادی فراهم می‌کنند و همچنین بیشتر کالری ما را در زمان هضم شدن می‌سوزانند. در زمان انتخاب ماهی آزاد یا تون را انتخاب کنید زیرا و به درستی که هردوی آنها حاوی امگا ۳ خواهند بود که موجب کاهش التهاب در بدن می‌شوند و همچنین به تنظیم هورمون ما کمک می‌کنند. دستور تهیه ساده این غذا شامل یک ظرف ماهی آزاد به همراه سبزی‌های خوشمزه در کنار آن هم می باشد.

06954758219925650132 پنج غذاي نابود‌کننده چربي های شکمکاهو:
سبزی‌‌های با برگ‌های سبز مانند کاهو، اسفناج و همچنین کلم نه‌تنها واجد ویتامین‌ها، مواد معدنی و همچنین کالری به میزان کم خواهند بود، بلکه همچنین واجد مقادیر زیادی فیبر خواهند بود که از باد کردن و همچنین نفخ معده جلوگیری می‌کنند. خودتان یک سالاد بسیار پهناور و بزرگ برای ناهار درست کنید. این وعده غذایی تو را در همه زمان بعدازظهر سیر نگه خواهد داشت. یا یک سالاد کوچک‌تر قبل از وعده غذایی‌تان بخورید و همچنین درنتیجه تمایل کمتری به خوردن غذای اصلی دارید.

منبع: Yahoo Nutrition

http://migna.ir/vdci5rap.t1az32bcct.html
برترین خبرهای اسپورت و ورزشی : پنج غذای نابود‌کننده چربی های شکم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

n00036161-s.jpg

زخمی که انسان را به آستانه مرگ می برد

زخمی که انسان را به آستانه مردن و مرگ می برد ارتباط و رابطه تن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *