شنبه , مرداد ۲۷ ۱۳۹۷
خانه / مقالات / ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش

ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش

سیسـتم های همکاری در فروش موقعیتی عالی جهت کسب درآمد اینترنتی فراهم آورده اند اما این موقعیت پتانسیلهای پنهان بسیاری دارد که بخش عمده ی آن به اسکریپت مورد مصرف برای راه اندازی سیسـتم مربوط می شود . در تمام اسکریپتها، یک سری امکانات پایه وجود دارد که خب جای بحثی باقی نمی گذارد ولی امکانات خیلی دیگر نیز مورد نیاز است که در این پست بعضی از آنها را که به نظر من ارزش بسیار زیاد بالایی دارند، معرفی میکنم.

AdminLogo 2016 2 5 4 14 11 536 ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش
خرید و فروش فایل

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

۱. بخش آموزش

به نظر من، اولین و مهمترین بخشی که جهت اسکریپت همکاری در فروش مناسب بایستی در نظر گرفت، بخش ویژه آموزش بازاریابهاست. اینکه بازاریاب بداند بایستی چکار نماید هرکاری را چگونه انجام دهد، در واقع شیشه عمر سیـستم همکاری در فروش است.

اما در این بخش چه چیزهایی نیاز است:

معرفی کلی سیسـتم و روش کاری آن
آموزش آموزش راه اندازی وبسایت (بلاگ) جهت بازاریابی مناسب محصولات
معرفی انواع روشهای بازاریابی اینترنتی
راهنمای نحوه پیاده سازی روشهای مختلف
ارائه پشتیبانی به بازاریابها از طریق فروم مخصوص و آموزش دسته جمعی در این فروم.
روش کامل پیرامون محصولات (اما این مورد در مورد محصولات ی مثل انگشتر تشخیص حس یا دستبندهای پلاستیکی باوربالانس فرد د ندارد!)

۲. بخش جوایز انعام ها

این سری یکی از مهمترین قسمت هاست چرا که محل انگیزش بازاریابها جهت بهتر و بیشتر کار کردن به شمار می رود… . پیش بینی چنین بخشی در اسکریپتی که جهت سیـستم می نویسید، خیلی ضروری است. بر مبنای بیشترین فروش، بیشترین تعداد افراد اضافه شده به تیم فروش هر یک از بازاریابها و موارد مشابه می توان اتوماتیک جوایزی برای بهترین ها تعریف کرد.

این بخش با نمایش بهترین ها، باعث ایجاد انگیزه دربقیه بازاریابها جهت قرار گیری در این لیست می گردد.

۳. بخش پشتیبانی

ممکن است بگویید در تمام سیسـتم ها و اسکریپتها وجود دارد ولی در هیچ امکان برقراری ارتباط از سوی یک بازاریاب بابقیه بازاریاب ها وجود ندارد. چه بازاریابی که وی را معرفی کدره به سیسـتم و چهبقیه بازاریابها. این مورد به انتقال اطلاعات در سیـستم یاری خواهد کرد و در نهایت به خوبتر شدن وضعیت فروش سیسـتم می انجامد به ویژه وقتی بازاریابی با معرف که تجربه بیشتری دارد در ارتباط باشد؛ در این حالت معرف برای دریافت پورسانت بیشتر قطعاً نسبت به راهنمای صحیح بازاریاب زیرمجموعه اقدام می نماید این در نهایت به سود سیستم هم خواهد بود.

پس بخشی مختص ارتباط بازاریابها با هم و با معرف خود ضروری است.

۴. نمودارهای فروش

وجود نمودارهایی برای نمایش وضعیت کار بازاریاب در اسکریپت شما که جهت هر بازاریاب اطلاعاتی مانند موارد زیر را نمایش دهد:

تعداد کلیکهای انجام شده روی تبلیغات بازاریاب به تفکیک نوع تبلیغ و مکان آن
تعداد فروشهای انجام شده توسط بازاریاب
و موارد مشابه

۵. انتقال اطلاعات

منظور از این بخش ارسال اتوماتیک ایمیل هایی حاوی اطلاعات نو ترین کالاها ، پرفروش ترین محصول روز، مطالب آموزش ی ، شاد باش مناسبتها به بازاریاب، پیام های مدیریت و … است. اینها که در سیسـتم های فارسی عمدتاً فراموش شده هستند ، این امکان را به مدیریت می دهند تا با بازاریابها رابطه برقرار کرده از این طریق نسبت به وفادار کردن وی، اقدام نمایند.

وفادار کردن بازاریاب یکی از مهمترین کارهایی است که مدیر یک سیستم همکاری در فروش باید انجام دهد.

ممکن است بسیاری از موارد ی که ذکر شد، زیاد آسان به نظر آیند ولی در عین آسانی نقش خیلی مهمی در ثبات سیستم ایفا می کنند. اما نکات بسیار زیاد دیگری نیز می توان ذکر نمود که برای یک سیستم مفید باشد ولی چنین موارد ی بهتر است در خلال کار سیستم و یا پروسه پیاده سازی آن توسط مشاوران سیستم بیان شده پیاده سازی گردد.

باز هم تأکید میکنم که موارد فوق مضاف بر امکانات پایه ای سیستم لیست شدند وگرنه سری خصوصیات اگر در یک اسکریپت وجود نداشته باشند، دیگر نمی توان نام همکاری در فروش بر آن گذاشت.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی چیست؟ سرور اختصاصی یک کامپیوتر در یک شبکه مادی و معنوی برای خدمت به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *