جمعه , شهریور ۳۱ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / لاغری سریع

لاغری سریع

لاغر شدن سریع
hhh79 لاغری سریع
خرید لوازم ورزشی

وقت ی که رژیم های لاغری می گیریم رفیق داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اعضا ایده ال برسیم.

لاغری سریع با کلسیم

افزایش میزان کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما یاری خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست تان باشد مواد غذایی دیگری هستند که می توانید کلسیم دریافتی را با میل کردن آن ها افزایش دهید.

دل تان می خواهد چربی آب بکنید ؟ چند راه برای این کار لاغری سریع وجود دارد؛ کم میل کردن ، ورزش کردن و میل کردن برخی غذاهای خاص. در بین مواد غذایی که به چربی سوزی کمک می کنند، کلسیم اهمیت مخصوص ای دارد باعث لاغری سریع می شود. لبنیات غنی از کلسیم هستند هر چه فشرده تر باشند، میزان کلسیم آن ها بیشتر است. برای مثال کلسیم ماست از شیر بیشتر است ولی بسیاری از مردم نمی توانند به میزان لزوم لبنیات بخورند. منابع کلسیم دیگری در دسترس هستند که می توانند جایگزین لبنیات شوند. دریافت روزانه یک گرم کلسیم برای بدن شما مطلوب خواهد بود چنانچه بتوانید هر روز ۳ وعده لبنیات بخورید(شیر، پنیر، ماست، دوغ یا کشک) اگر از منابع دیگر کلسیم که ما معرفی می کنیم مصرف بکنید به شکل قابل توجه ی وزن کم خواهید کرد.

● لوبیا سبز

لاغری زود با مصرف لوبیا سبز-متخصصان تغذیه معتقدند، جایگزین کردن گوشت قرمز با منابع پروتئینی گیاهی راهی مفید برای کاهش وزن و لاغری سریع است به خصوص با لوبیا سبز زیرا لوبیا سبز به جز پروتئین غنی از کلسیم هم هست. اگر میزان ی گوشت مرغ را با ۲۰۰ گرم لوبیای پخته بخورید بدن شما تا ۲۱۱ میلی گرم کلسیم دریافت خواهد کرد.

● بادام

لاغری سریع با استفاده بادام -در تحقیق ای که بوسیله محققان آمریکایی انجام شد معین شد، افرادی که بادام خام و بونداده می خورند، ۵۰ درصد بیشتر از افرادی که بادام نمی خورند سایز دور کمرشان کوچک خواهد شد. چربی تک رشته ای غیراشباع موجود در بادام آن ها را به منبع بی شبیه ی برای چربی سوزی تبدیل کرده است. در عین حال بادام غنی از کلسیم در نتیجه در لاغری سریع مفید است.

● کلم

لاغری سریع با مصرف کلم-گرچه میزان کلسیم کلم قابل توجه است ولی روی کاغذ محتوای کلسیم کلم کمتر ازبقیه سبزی هاست و یک مشت آن ۱۹۷میلی گرم کلسیم دارد ولی تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان داده، کلسیم کلم ۲ مساوی بیشتر از کلسیم اسفناج جذب می شود. جذاب است بدانید که اسفناج ۲۵۰ میلی گرم کلسیم دارد پس از کلم خام در سالاد خود غافل نشوید.

● پرتقال

لاغری سریع با مصرف پرتقال- تمام پرتقال را به عنوان منبع ویتامین C می شناسند ولی ممکن است ندانید که از میل کردن یک پرتقال درشت ۷۴ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید.در عین حال پرتقال پتاسیم مورد نیاز بدن شما را هم تامین خواهد کرد.وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرده پتاسیم در تنظیم وزن ،لاغری سریع و تناسب اعضا نقش مهمی دارد.

● ماهی سالمون

لاغری زود با مصرف ماهی سالمون-فوائد ماهی سالمون بسیار زیاد است. محتوای امگا۳ این ماهی برای تامین سلامت قلب و اصلاح خلق خو بسیار مفید اثر گذار است. از طرف دیگر این ماهی منبع مناسبی از کلسیم هم هست.میل کردن این ماهی با سبزی هایی به رنگ سبز تیره میزان قابل ملاحظه ای کلسیم به بدن شما می رساند. نوع کنسرو شده ماهی هم کلسیم بالایی دارد که حدود ۱۸۰میلی گرم است.

● لوبیا چیتی

لاغری زود با مصرف لوبیا چیتی-خوراک لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی کم نمک منبعی غنی از کلسیم است،در نتیجه مصرف آن در لاغری زود مفید است. جدا از این محتوای فیبر بالای لوبیا چیتی به مدتی زیاد شما را سیر و شکم شما را پر نگه خواهد داشت. کاسه کوچک لوبیا (نسبتا ۲۰۰ گرم) ۸۶ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رساند.

● نخود فرنگی

لاغری سریع با استفاده نخود فرنگی-از میل کردن ۲۲۰ گرم نخود فرنگی پخته ۹۴ گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید جدا از این، میزان مناسبی از منیزیم دریافت خواهید کرد که این ۲ ماده با هم میزان سوخت ساز بدن شما را در میزان متعادل نگه خواهد داشت.

تکنیکهای آسان برای لاغری سریع

-یکی از تکنیکهای آسان برای لاغری زود آشامیدن آب است.خود را به آشامیدن آب عادت دهید. به جای میل کردن تنقلات پرچرب پرکالری بین وعده های اصلی غذا به سراغ آشامیدن آب بروید. آشامیدن آب نه تنها به سلامت ی بدن کمک می نماید بلکه برای لاغری دور کمر نیز موثر است. پس آشامیدن آب را فراموش نکنید.

-از میل کردن سوپ های پرچرب خودداری بکنید . بعد از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود روی سوپ جمع می شود شما می توانید چربی آن را با قاشق گرفته و کنار بگذارید.

-یکی دیگر از تکنیکهای تاثیر گذار در لاغری زود جایگزین کردن سبریجات به جای غذاهای پرچرب است.رژیم سبزیجات میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات میوه در برنامه غذائی تان چندان جائی نداشته پس خوبتر است مصرف آن را در مقادیر کم شروع کنید.آنها را جایگزین غذاهای پرچرب بکنید .

-برنامه ورزشی تان را با برنامه ورزشی اعضاء خانواده همموزیک بکنید . شما ورزش کردن را به منظور کاهش وزن تان انجام می دهید در حالی که فرزندانتان این کار را برای تفریح حفظ سلامت ی شان انجام می دهند.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی کانکس کارگاهی یا همان کانکس کارگری، نوعی کانکس است که جهت استقرار کارگران و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *